Tisdag 28 oktober-08

Hej alla blogg läsare :)!
Nu har jag ätligen fått höst lov som alla andra :D! Nu ska jag bara slappa och ha kul resten av veckan :)!

Som jag skrev igår så for vi till Kaplanskolan på morgon och skulle kolla på olika gymnasie-program.
Allt började inte så super bra om jag ska vara ärlig. Våra bussar som vi åkte med kom försent fram så vi kommer ca 5 minuter försent, de kanske inte låter så mkt, men de är ganska mycket om man bara fick lyssna 30 minuter på ett program. Så vi sprang in och letade rätt på de ställe där vi skulle vara, och en kille låste upp dörren och sa ``Här kommer de 2 stycken Burträskare som också ska vara här! :D´´. Och de satt redan ganska mkt folk där, och såklart kollar alla på en när man går in. Jag tycker de är jätte pinsamt då folk kollar på mig, vissa andra kanske tycker de är ganska fjantigt men men.
Då kollade jag i alla fall på teknik, de va vart vell inte så jätte lockande om jag ska vara ärlig. Sen kollade jag på Estet, var ganska besviken. Jag tyckte de värkade jätte kul, men jag tycker inte dom som berättade om de framförde de speciellt bra, och de lät inte speciellt kul. Och dansaren som skulle vara där och prata också, hon var inte där! Och de va dans och musik jag va mest intresserad av. I stället fick vi höra jätte mycket om bild, som jag inte ens är intresserad av. Tredje passet lyssnade jag på Media. Och de verkar SUPER KUL  :D! Jag vart skit sugen på att söka de, just nu känns de så :)!
Fjärde och sista passet lyssnade jag på Frisör, de lät vell ganska kul, men inte lika kul som media, men jag vet att de är många som vill gå Frisör linjen, och att de är ganska höga poäng.

Sen va de lunch, den va inte speciellt god. Den smakade jätte konstigt, de va mycket sämre än på våran skola.
Sen for vi hem till Burträsk igen just före klockan ett. Vi skulle ju egenligen ha musik när vi kom tillbaka, men då va inte André där så de blev inget.
Vi fick sluta just efter tre. Sen dess har jag vart hemma och tagit det lugnt :) Senare i kvälll kanske de blir att vara med Louice, vi får se :) Jag är ganska trött och så nu.

Jag slänger in dagens Outfit efter de här också :)

Hare bäst!♥


Dom som betyder mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0