Tisdag 21 oktober-08

Hej alla blogg läsare :)!
Var i skolan idag som vanligt. Tisdagar är nog den drygaste dagen på hela veckan.
Men på läx-läsnings timmen så hade jag och Majja skit kul ;)! Vet inte om nån annan hade de men.
För jag och Majja satt och sjöng för alla, killarna i klassen tyckte inte de va speciellt bra så dom ville att vi skulle vara tysta men Lelle verkade tycka de va ganska bra, för han klappade händerna ;)!
Va hos André idag och fick en musik-tid, 13.30 varje tisdag ska jag, Majja, Louice, Elin och Ida ska spela och sjunga :)!
Får vell hoppas att de går bra :)!

När jag kom hem så sa mamma att klänningarna jag hade beställt hade kommit. Så jag testade dom. Jag har inte riktigt bestämmt mig om vilken jag ska ha men jag tror de kommer bli den svarta :)! Ajaa de kommer en bild när jag har bestämmt mig ;)

Nu i kväll blir de bara att ta de lugnt, ska bara vara hemma :)

Hare bäst!♥



Kommentarer
Postat av: Magda

hehe mmm.

mysig bild :D

2008-10-21 @ 19:18:06
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: linda

okey, vad bra :)

söt bild

2008-10-21 @ 19:40:18
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0