Söndag 5 Oktober-08

Hej alla blogg läsare :)!
Har inte skrivit nått i veckan men jag skriver lite nu i stället :)
Veckan har gått ganska snabbt faktist. Jag var ledig måndag, tisdag OCH onsdag :D! måndag och tisdag tog jag de bara lugnt, louice sov här på måndagen :) På onsdagen hade vi arbetsdag hemma, för att vi skulle samla ihop 50 kr var till skolan, för att den kunna hitta på nått kul.

I torsdags vare dax för skola igen, dagen gick hur segt som hellst och jag va jätte trött, hade varit vaken till klockan 2 dagen innan. Och dagen började med ORIGENTERING! De gick inte så bra för oss, vi hittade inte en enda kontroll ! HAHA
På kvällen så hade jag dans i stan, och jag missade ju den förra veckan eftersom jag va tvungen att vara hemma och plugga. Och jag lovar de gick rent åt helvette! Fy fan va sur jag var efter åt. Men men de kan inte gå lika bra alla gånger.

I fredags så vare skola igen, och dagen gick vell endå hyfsat snabbt :) HAHA jag säger bara 9.A fy fan vilken humor :D!
De vart inte mycket gjort på lektionerna, men mycket skratt :D!
Sen på kvällen så kom Jessica och Louice hit och vi såg på Idol :) Sen fick vi för oss att vi skulle sminka varandra och göra frisyrer ;) De vart riktigt fint, och mycke skratt :D
här kommer lite bilder :)



Skratta åt oss för att vi är annorlunda, men vi skrattar åt er för att ni är som alla andra ;)!

Sen har jag inte gjort så mycket annat i helgen, har tagit de lugnt och sett på tv och sånt :)
Och idag vet jag inte vad jag ska hitta på blir nog att tare lugnt då också ;)
Kansk slänger in en outfit från i veckan också :)

Hare bäst!♥




Kommentarer
Postat av: elina

jag har glömt mina hårklämmor hos din pappa :)

2008-10-06 @ 21:57:46
URL: http://elmarklund.blogg.se/
Postat av: b0BbY_IrL_KunG

Jag blir rädd-^

2008-10-20 @ 17:20:20
URL: http://blondinbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0