Outfits 18 oktober-08

Här kommer lite outfits som jag inte har lagt in på ett tag :)
Kommer inte ihåg vilka dagar jag hade på mig dom, men här kommer i alla fall lite bilder :)!


Outfit 1:

Grön topp, från H&M
Jeans av märket Dolce & Gabbana
Skärp av märket Dolce & Gabbana
Stor väska, från Accent
Halsband, från H&M
Svart/vita sockar


Outfit 2:

Svart/gult linne av märket Dolce & Gabbana
Baggy Jeans, från Vero Moda
Stor väska, från Accent
•Svarta sockar



Outfit 3:

Vitt linne, från Gina tricot
•Vit cardigan,
från Ellos
Jeans av märket Levis
Skärp av märket Dolce & Gabbana
Stor väska, från Accent
Halsband, från Ur & Penn
•Sockar


Outfit 4:

Vit t-shirt, från H&M
Vitt linne ( under t-shiten ), från Gina tricot
Svart kjol med fickor, från H&M
Svarta leggins, från Gina tricot
Svarta sockar


De där var alla som jag hade just nu :)
Vilken gillar du bäst ?


Kommentarer
Postat av: Magda

fina outfit :)

2008-10-18 @ 15:33:16
URL: http://bokstavenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0