Onsdag 22 Oktober-08

Hej alla blogg läsare :)!
Va i skolan idag som vanligt. Idag hade vi inte vanliga lektioner, vi hade nån ``sop-dag´´ eller vad man nu ska kalla de.
Men fick välja att se på film, gå och intevjua folk, bygga sop-konst, forska och massa annat. De var vell inte som verkade så där super kul. I alla fall så hade jag dokumentation hela för-middagen då gick jag och Louice runt och tog kort och sånt. Sen på eftermiddagen så såg vi på film. Filmen va nog de tråkigaste jag har sett! Eller sett och sett, jag och Louice satt mest och pratade hela tiden, eller så låg vi på golvet och skrattade och hittade på skämt ;)! HAHA
Hade kort dag idag så vi skulle sluta klockan 2, men filmen var slut vid 25 i 2 ungefär så vi fick sluta då :)

Sen jag kom hem har jag bara tagit de lugnt, har sett lite tv och sen så har jag pluggat lite också. Jag har prov i morgon i svenska, sen har jag so läxa och spanska läxa! Men de va inte så svåra eller jobbiga grejer så de är lugnt :)
Ska försöka gå och lägga mig snart, och göra en tidig kväll! HAHA jag brukar inte va så bra på de ;) Men jag kan faktist sova längre än vad jag brukar i morgon, för då ska jag bara upp och ta på mig idrotts kläder, för vi har basket direkt på morgon :)

Jag slänger in nån outfit i ett inlägg efter de här :)

Hare bäst!♥


Bild från idag på jag och Louice. Har gjort om den lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0