måndag 27 oktober-08

Hej alla blogg läsare :)!
Jag hann inte skriva nått igår. I alla fall så for jag till mamma. Vid 7 tiden på kvällen så for jag och spelade med dom andra på ug :) Riktigt kul faktist, bortsett från att jag gjorde illa mig i foten! HAHA. Jag och Majja låg på madrassen och ``brottades´´ och jag sparkade in med sidan av foten i ett element xD! Skit klantligt, men va fan ;)! Så jag fick ett sår på sida, men de är inte så farligt, de som är värre är att så fort jag råkar nudda där så drar de till i hela foten, och de blir så ibland när jag går också, ganska konstigt, jag fattar inte varför. Får hoppas de blir bättre till imårn, annars går de knappt att ha skor på sig xD!

Hade skola idag medans vissa andra skolor har höstlov eller Noveberlov eller vad ni nu vill kalla de. De är faktist lite fusk, jag vill också ha lov ;) Istället får jag gå i skola, och jag ska de imårn också! Men imårn kommer dagen kanske gå lite snabbare, för på morgon ska i fara in till stan på Kaplanskolan, och där ska vi få lyssna lite om olika gymnasie program.
Jag ska lyssna på Teknik, Estetiska, Media och sist Frisör :) Jag ville egentligen kolla på fler men de fick man inte, men nästa vecka ska vi börja med att prata om gymnasie val och sånt skit, så då får jag veta mer om de jag inte hade kollat på :)
Jag vet fortfarande inte vad jag vill gå, men jag behöver inte bestämma mig förens i Februari, så de är lugnt än så länge ;)

Vi ska vara på Kaplanskolan på hela förmiddagen, och hem efter lunch. När vi kommer tillbaka ska jag, Louice, Elin, Majja och Ida gå och spela hos André :) De blir första gången tillsammans, får vell hoppas att de går bra och att de funkar. Men de tror jag nog :D!

Nu ska jag snart och lägga mig så att jag orkar upp imårn :)! SISTA SKOL DAGEN  FÖR DEN HÄR VECKAN :D:D:D!!!
Jag slänger även in en outfit i inlägget efter de här :)!


Hare bäst!♥


Koncentration kallas de! :D
Bild från i lördag på Louice och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0