Lördag 18 Oktober-08

Hej alla blogg läsare :)!
Nu har jag varit dålig på att skiva igen! Jag har inte orkat skriva, och har haft ganska mycket att göra.
Jag måste försöka bättra mig på att skriva, men jag har varit lite osäker på om jag ska fortsätta blogga eller om jag ska stänga ner bloggen. Jag ska försöka ett tag till i alla fall och försöka bli lite bättre :)!

De har vell egentligen nte hänt så mycket under den tiden jag inte har skrivit. Jag har haft skola, har varit med kompisar, haft dans osv. Förra fredagen så var jag med Majja, Johanna, Julia, Jessica och Louice i Mjövattnet och var där tills på lördag. Hade riktigt kul faktist  ;)!

I måndags så hade vi origenterings-dag. Vi har de 1 gång om året på skolan. Jag skulle origentera med Loucie som jag göra varje år, men gick även med Julia och Majja också. Vi va ute i skogen i ca 1,5 timme innan vi kom tillbaka. Vi hittade 6/7 kontroller. För kontroll nr 6 hade nån slitit ner/ glömt nån stans så den var omöjlig att hitta.
Fick även veta vad vi skulle få göra för dom pengarna vi hade jobbat in på arbetsdagen. Alla 6or-9or ska få fara till Piteå havsbad och bada över dagen. Dit ska vi fara vecka 46, så de är ett bra tag kvar innan dess.


I onsdags och i fredags så hade vi basket på idrotten, de va faktist ganska kul :)! Speciellt uppvärmningen för då körde vi basket-fia. De va kul även fast mitt lag kom sist varje gång i spelade ;)! Matcherna gick lite bättre faktist, bäst gick de i fredags.
Hade även so prov i fredags om politik och om hur Sverige styrs. De va faktist ganska svårt, endel saker var lite lättare, men jag svarade i alla fall på allt :) Får vell tillbaka de nån gång till veckan hoppas jag.

Idag ska jag nog vara med Louice och kanske sova över antingen hos mig eller hon henne. Annas blir de bara att ta de lugnt resten av kvällen :)!
Tänkte slänga in nårga outfits eftersom jag inte lagt in nåra på nästan 2 veckor ;)


Hare bäst!♥

En bild som jag tog förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0