Torsdag 13 november

Hej alla blogg läsare :)!
Idag va jag på skolan igen. Första lektionen va idrott, och vi skulle ha simmning! Fick veta att vi kommer bara behöva ha 2 st simmningar :D!! Sen dom andra lektionerna så ska vi få hålla på med våran dans :)!
Vi fick i alla fall börja med att simma 200 meter, så de vart 9 st med vanlig simmning, och 3 st med rygg-simm. Sen fick vi träna lite liv räddning, och den här gången vill jag inte va med Louice efter att de som hände förra året (A)! Då blev jag halvest dränkt ;P, så jag va med Majja. Efter att ha testat en stund så skulle vi visa Katarina, och hon tyckte de gick bra ;P
De sista vi skulle göra va att dyka från kanten och simma så långt under vattnet vi klarade de, jag klarade hela basängen :]
Sen fortsatte dagen med vanliga lektioner.

Sista lektionen var elevens val, jag har valt HK där. Vi skulle göra Lasange. Och jag och Louice är i en grupp tillsammans, så Louice fick börja med köttfärsen och de, så skulle jag göra ostsåsen.... De gick bra till en början, men sen gick de inte lika bra. Den blev bränd, så hela Lasangen blev dålig... HK läraren sa att vi gjorde den äckligaste lasangen (A)! Tur de inte är samma lärare som jag har i vanliga fall,som sätter betygen ;P! HAHA
Har i alla fall lärt mig att jag inte ska laga mat, i alla fall inte Lasange ;P!

Lite senare i kväll så ska jag på Street-dance :D!, De är i 1 timme, sen när jag kommer hem kanske jag far ut och springer, får se om de eftersom jag är förkyld ;P
Måste göra lite läxa också. Läsa klart i svenska boken som är den sämsta bok jag har läst, de är Populär musik från Vittula, sen måste jag läsa några sidor i so också.

Lägger in en outfit efter de här också ;P

Hare bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0