Onsdag 5 NOVEMBER

Hej alla blogg läsare :)!
Tänkte skriva lite igår som jag inte hann med igår :)
Pappa han skulle laga mat, men han lämnade plattan på med pannan med mat fett i. Sen gick han ner i källaren och när han kommer upp så va de rök på hela neder våningen och när han kom in i köket så brann de på spisen. Adam och Anton hade suttit och sett på tv men inte brytt sig om att de luktade rök/brännt. Jag var uppe på mitt rum så jag kännde inget. Men allt gick i alla fall bra :), och de var inget mer som började brinna.
Efter middagen så hjälpte jag pappa och städa neder våningen. De tog vell ett tag, sen så for jag ut och sprang en bit :D!
Efter de gick jag och duschade, sen såg jag lite på tv.

 Och idag va jag i skolan som vanligt. Men idag hade vi gymnasie info på förmiddagen. Jens berättade om alla program och sånt. Jag har fortfarande inte bestämmt mig vad jag vill gå. Men de lutar mot Estet musik eller Media :) Mamma vill att jag ska gå samhälls, men de är inte riktigt min grej, och de är ju jag som bestämmer vad jag ska gå, så de blir de INTE ;)
Kanske som tredje val ;)
Sen var de lunch. Efter lunchen va de 2 lektioner kvar, spanska och sy-slöjd. Började inte speciellt bra, jag kom försent till spanskan, och Hanna blev inge vidare glad ;P! Men jag trodde vi började 5 minuter senare än vad vi gjorde.
På slöjden så fortsatte vi med våra pyjamaser. Och jag kom försent IGEN! Men den här gången var de inte mitt fel, de va rektorns ;P För jag, Jessica och Louice skulle kopiera lite papper till biologin, men då vi skulle kopiera så hade rektorn just börjat kopiera 240 st papper, så de va bara att vänta. Och så vart de nå fel på apparaten så de fastnade papper i den, sen när de funkade igen så vart de slut papper! Redan då var vi försenade...Till slut vart de klart, och vi fick börja kopiera och såklart så ska den där jävla skit apparaten krångla igen! Då fastnade de papper igen, varje gång vi hade tryckt på knappen! Och jag stod där och vart skit sur och svärde. Då kom André och hjälpte oss och bara skrattade åt mig. Men när han gått så krånglade den där skiten IGEN!  Till sist var vi klara och fick springa till lektionen.
Och våran sy-slöjds lärare är nog världens suraste, HAHA hon hatar typ mig ;P Och hon blir självklart också sur!
Och börja babbla om att vi bara har en slöjd i veckan och fattar inte hur vi KUNDE komma försent... och bla bla bla.. Jag orkade inte lyssna ;P  Sen va de i alla fall slut på dagen.

Jag gick och hämtade Anton på fritids, och vi skulle gå hem till mamma, de är inte speciellt långt. Men har man en lat mask till lillebror som klagar innan man gått 100 meter så blir de lite drygt. Jag tjatade på han flera gånger att han skulle snabba på, eftersom han låg typ en halv mil bakom mig ;P Och allt jag fick höra tillbaka var : ``ASSÅ JENNIFER! DU ÄR INTE MIN BOSS!´´ 
Vi tog oss i alla fall hem. Så nu är jag hos mamma och ska vara här till kanske halv 7 ungefär :) Sen ska jag till pappa igen och då måste jag plugga lite, har spanska och so läxa till imårn Biologi prov på fredag och engelska prov på måndag. Sen ska jag försöka dra med mig min lillebror Adam ut och springa ;)!!

Hare bäst!♥

Kommentarer
Postat av: Magda

aaah d är d. :D

sjda? :)

2008-11-05 @ 18:09:30
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: karolina

men alltså visst är det ofta det är fel?! jag blir galen

2008-11-05 @ 18:45:27
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/
Postat av: maggie curie

;) Absolut

2008-11-06 @ 08:39:03
URL: http://magiiie.blogg.se/
Postat av: ämma

HAHHAHA ha du hanna stakars dig !

2008-11-06 @ 17:29:55
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0