Onsdag 19 november

Hej alla blogg läsare :)!
Halva skolveckan har gått. Och idag hade jag kort dag, så vi gick bara till 14.00 :) Dagen gick ganska snabbt, för vi hade först idrott på morgon, och då hade vi dans. Och idag fick jag och Louice ``hålla i ´´ lektionen, för att vi skulle lära dom andra en del av dansen. Jag trodde de skulle bli jätte pinsamt och stå och dansa framför dom andra, men de gick faktist ganska så bra :D! Och vissa lärde sig ganska snabbt, och de va många som tyckte de va kul :)! Kommer bli samma sak på idrotten imårn också :)!

Efter idrotten va de HK och jag skulle göra provet, och de gick inte lika bra som jag ville.
Sen efter lunch hade vi spanska och sy-slöjd. När vi slutade följde jag med Louice hem, och vi fikade och sånt, och tränade lite på dansen :)

I kväll ska jag försöka ta mig ut och springa lite. Och i morgon på kvällen så har jag street-dance :)
Men innan så ska jag klippa mig :)! Har inte bestämmt mig hur jag ska klippa mig än men de kommer vell ;)

Lägger in en outfit sen också :)!


Hare bäst!♥


Hoppas inte du bliddas sur nu (A)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0