Onsdag 12 november

Hej alla blogg läsare :)!
Jag varit hemma från skolan idag också, på grund av att jag är förkyld och har/ har haft feber.
Jag fick sova till ca 20 i 11, för då väckte Jessica mig av att hon skickade sms. Men hon frågade hur jag mådde och sånt, så jag är inte sur på hon för de :) Resten av dagen så har jag inte gjort så mycket. Mormor är här nu också, hon ska vara här tills på fredag, eftersom att mamma är på nån kurs.

I morgon ska jag i alla fall till skolan ;)!
Sen lite senare på kvällen så har jag street-dance :D! Men innan den så ska jag kanske följa med mormor och dom andra till mina små kusiner, för att Johanna fyller år :)!

Jag slänger in en lite annorlunda outfit i inlägget efteråt, de är min lillebror som visar upp den ;)!

Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

tack vad snäll du är :)

2008-11-12 @ 15:23:59
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ja det är mina egna bilder :)

2008-11-12 @ 15:32:56
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0