måndag 24 november

Hej alla blogg läsare :)!
Måndag igen...!! Kanske inte den värsta dagen i veckan, för jag har sov morgon i 1 timme på måndagarna. Och inte allt för dryga lektioner och sånt.
Började i alla fall med SO. Vi hade vikarie eftersom Ulla-Britt va borta, vi fick ha Sture! HAHA!
De går inte låta bli att skratta när han pratar, för han pratar jätte sagta och jätte tyst, och pustar efter varje mening ;P Sen bliddas de ju inte bättre av att man sitter vid Louice som sitter och skrattar så hon börjar grina (A)!
Sen hade vi matte, engelska, svenska osv.
Slutade i alla fall vid 20 i 4.

Och efter att jag vart hemma en stund så ringer min mobil, och de va nån himla radio undersökning som ringde för tredje gången..Och så skulle dom prata med mamma så jag gick upp, och just när jag kommit upp så var de mig dom skulle prata med. Dom skulle ställa ``några-korta´´ frågor... Jo tjena de tog över 5 minuter, och han som ringde lät som om han var rädd för mig, och han stammade.. Så de blidde lite jobbigt att prata med han. Ajaa skit samma..

Nu  ikväll ska jag nog bara ta de lugnt, måste plugga lite till matte provet i morgon, och sen har jag engelska läxa också.
Sen kanske jag ska göra om lite bloggen med en ny design, måste bara bestämma mig för 1 header ;P!


Hare bäst!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0