Måndag 10 november

Hej alla blogg läsare :)!
Jag orkade inte skriva nått igår. Men jag gjorde i alla fall inte så mycket. Jag pluggade engelska, för vi hade engelska prov idag. Va en jävla massa jag skulle lära mig. Bland annat 202 glosor! Sen på kvällen så for jag och spelade. Men de va bara jag och Majja som var där, så de gick lite trögt, men de va kul endå ;P

Sen idag vare skola igen. Hade sov morgon i ca 1 timme :)!
Hade bara 2 korta lektioner innan lunch, så de gick ganska snabbt. Engelska provet hade vi nån gång efter lunch. Engelska kan dra åt fan..! De gick inte bra för 5 öre, de som våran lärare sa att vi skulle träna på, var inte ens med !!! Och de va me massor med sånt vi inte ens hade pratat om. Fick veta vad jag fick på biologi provet också, jag fick MVG :D:D!

I morgon så har vi INGA lektioner på skolan :D!, I stället så ska alla 6:or till 9:or fara till Piteå och bada :)!
Får vell se hur kul de blir, de kommer bli jätte mycket folk men ;P ajaa skit samma :P

I kväll blir de i alla fall bara att vara hemma och vila, för jag har bliddit förskyld. Och de är inte mitt fel, den skylldige får ta åt sig :]? Får hoppas att de försvinner fort :)!

Lägger in dagens outfit efter de här också :)!

Hare bäst!♥


Bilden är tagen av Pontus ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0