Fredag 7 november

Hallå alla blogg läsare :)!
Jag skrev aldrig nått igår, men jag va ganska upptagen. Jag va tvungen att plugga för biologi provet till idag. Men de hände inte så mycket igår. Jag stannade hemma från dansen, för jag jag skulle plugga. Jag ville egentligen inte de, men jag kunde inget av de till provet så ;)

Skolan idag också. Först lektionen var musik :D!! Lika kul som vanligt, sen fortsatte dagen att bara bli tråkigare och tråkigare. Slutade 20 i 4,  eller halv 4 , eftersom jag vart klar med biologi provet före ;) Provet gick vell så där, kunde ha gått bättre ;)!
Gick i alla fall till mamma efter skolan och gick ut och gick med hundarna, sen kom pappa och hämtade mig.

Lite senare i kväll kommer Louice hit och sover här :)! Vi ska vell se på Idol och sånt, hoppas Johan åker ut...
Sen imårn nån gång på dagen ska jag ner till Burträsk igen, och hitta på nått :D!!!


Hare bäst!♥

En bild som jag tog i början av sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Magda

aaah såå gött dåå :D

2008-11-07 @ 20:14:43
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: Anja

fin blogg :)

2008-11-08 @ 22:48:50
URL: http://anjasbloggdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0