Fredag 14 november

Hej alla blogg läsare :)!
Sista skol dagen innan helgen! Och den drygaste dagen på hela veckan, bortsätt från musiken på morgon.
Resten av dagen har vi bara långa lektioner, och tråkiga...

Och i morgon kommer jag måsta hålla på med min drog ``uppsats´´ eller vad man ska kalla de. Jag vet inte riktigt hur mycket jag ska skriva,men jag har bara skrivit 4 rader hittills ;P! Sen ska jag vara barnvakt i morgon också, till mig lillebror Anton. Louice kanske kommer hit och sover också, så bliddas de lite kuligare i alla fall ;)!
Och på söndag ska jag fara till Boliden och vara me Josef :D!<3 Kommer vell vara där tills nån gång på kvällen, vet inte riktigt när ;P

Nu i kväll ska jag bara vara hemma, för mammi kom hem idag efter att ha vart borta på nån kurs i Umeå. Så vi ska vell se Idol och sånt där :)!

Lägger in en outfit sen också :)!

Hare bäst!♥



Kommentarer
Postat av: Ida Björck

tack :]



ska också se idol :D

2008-11-14 @ 18:06:38
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Denice

fin bild ;)§

2008-11-15 @ 19:21:44
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0