Torsdag

Idag var de skola som vanligt. De hände vell inte så där jätte mycket. När vi hade lång rast gick jag, Louice, Johanna och Julia på badhuset och köpte mentos (A)! Sen på elevens val var jag och Louice på fritids. Jag satt och pratade och lekte med min kusin nästan hela tiden och vi ritade och skrattade, och hon sjöng en sång som hon har kommit på själv på engelska :O!  Man kan inte låta bli att gilla de lilla charmtrollet :)<3!

I kväll ska jag typ inte göra så mycket ska kanske se på tv, om jag hinner. För jag måste städa mitt rum också. Sen hade jag tänkt hinna baka kladd-kaka också :)
Får se vad jag hinner, nu ska jag inte skriva mer. Skriver i morgon :)

Hare bäst!

image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0