Torsdag

Skola idag igen. Idag var de so prov, och de gick inte bra! De känndes jätte dåligt, de va typ inget av de man pluggade på.
På lång rasten gick jag, Johanna och Louice och köpte mjukgalss :)
Sen var de elevens val så jag och Louice skulle vara på fritids igen. När vi satt och spelade så kom de några tjejer och frågade om vi kunde leka skola med dom, så vi skulle leka fröknar och skulle göra nått matte bland som dom skulle svara på. Sen for vi hem.

Och i kväll kommer jag måsta plugga till engelska provet i morgon och pack inför morgon då jag ska fara på ug avslutning och paddla kanot och sånt, de kommer nog blir skit kul tror jag men jag vet inte hur de kommer gå med paddlingen ;)


Hare bäst!


Finn ett fel?  :) Finn ett fel :)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0