Tisdag

Idag har de vell inte varit den bästa dagen i mitt liv kan jag ju säga. Men de som hände på matte lektionen tror jag var ganska bra för oss alla! så känner jag i alla fall, vet inte vad ni andra tycker.
De är inte kul när en kompis mår dåligt de tror jag alla vet och känner. Men de kanske lättade lite att vi pratade lite idag, nu vet vi hur de ligger till. Och vi försöker verkligen förstå hur de är. Jag hoppas de blir bättre, och jag önskar att jag kunde göra nått. Men jag är inte så säker på att de går att göra mer än att stötta dig!<3
Jag känner att de har gått för långt, de ska inte behöva vara så här!<3

Och inte nog de de så fick jag höra ännu mera ledsna saker, men jag väljer att inte skriva de här. De är lite mer personliga saker, och vet fortfarande hur de blir. ;(!
De ska bara hända tråkiga saker, när kommer de roliga?!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0