Söndag

Nu är helgen över, och de känns piss. Så är de skola i morgon sen på kvällen ska jag och spela.  
I alla fall helgen har vell varit ganska okej, varit me Louice i fredags och lite igår på kvällen, sen har jag inte gjort nått speciellt egentligen.
Idag är de tänkt att jag ska fara till pappa men jag funderar på att kanske stanna här hos mamma tills på onsdag för jag kommer att måsta plugga tills so och engelska provet på torsdag, för jag kommer inte att klara de om jag bara tränar på onsdag som jag brukar. Plus att jag har spelning i morgon och dans på tisdag.

Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva kanske skiver mer sen, vi får se.

Hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0