Söndag

Jag har inte hunnit skirva så mycket i helgen, eller jag har ju inte skrivit nått ;)
Men jag tänkte berätta lite nu. I helgen har de varit konfa både lördag och söndag. På lördagen var de ``redovisningen´´ och själva konfirmationen. Så då vart de presenter jag fick pengar, en tavla, plattångs medel, blommor och ännu mera pengar sen fick jag lite prydnads saker också här kommer en bild  Har ingen bild på tavlan men de kommer kanske senare i veckan. I alla fall de gick bra på redovisningen, jag och Louice skulle vara berättare i ett drama. Men de gick faktist ganska bra , jag läste inte fel och jag kolla upp från papperet :)
Senare på kvällen efter att vi ätit middag for jag mer till btk för att träffa Louice vi skulle köpa godis och sen fara hem till mig och sova och se på tv :) 

Sen idag var de dags att vara till kyrkan igen och ta nattvarden (vinet smakade skit). Sen gick vi till försammlings hemmet och fika tårta sen for vi hem.

Så nu sitter jag och väntar hos pappa på att mamma ska komma och hämta oss hon kommer på ca 30 minuter, så blir de att fara dit i en vecka.

Tänkte slänga in lite bilder från i helgen, här kommer dom :)



 
Jag orkar inte lägga upp alla bilder, men jag tror de där räcker :)

Hare bäst!


image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0