Söndag, Mors-dag

Idag är de ju mors-dag så jag och mina små syskon kommer att fara till mamma en stund och äta tårta och sånt, sen ska vi fara tillbaka till pappa igen. Och då blir de god mat, KRÄFTER :D!
Fast de är först efter att Adam och Anton har spelat klart fotbolls matcherna.

I alla fall så var de ju Melodifestivalen igår och jag och Louice satt och såg på de med Anton, och han hade gjort en flagga där de stod ``Heja sverje´´ med bakåt vända j:n.
Men jag tror inte de hjälpte så mycket me den flaggan om jag ska vara ärlig de , de vart ju en FLOPP för sverige. Jag trodde de skulle gå mycket bättre, men tydligen inte. Ryssland vann ju och de var vell lite sådär , jag tycker inte den var så speciellt bra om jag ska vara ärlig. Men men, de är ju kul för dom i alla fall.

Senare idag kanske de blir att fara till btk och träffa Vera :), får se om jag hinner och de, och hur de går med bussar och sånt, men skulle tro att de går bra :) Nu ska jag inte skriva mer.


Hare bäst!


None
De är ju mors-dag så  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0