Onsdag

Nu har den skol dagen gått. De vart lite prat på morgonen om de som hände igår. Jag är glad att Du pratade med din mamma om de, hon förstår! ( nämner inga namn eftersom jag inte vet om hon vill )
Dagen har vell varit för övrigt lite så där har vart lite ledsen men försökt att inte visa de på utsidan, men går fan inte att tänka på så mycket annat de går bara inte! Pratat lite med en av mina kompisar om de, då känndes de lite bättre, men inte mycket. Ska berätta för de andra när jag får ett bra tillfälle.

Just efter 5 dag är de genrep på konfan till på lördag, de håller på till 8.
Sen ska jag hem igen och se på tv, och göra lite läxa. Nu ska jag inte skriva nått mer, skriver mer i morgon.

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0