Onsdag

Nu var onsdagen över, den gick hyfsat snabbt. Vi hade bara 4 lektioner så. Först hade vi teknik, sen Idrott, Fysik prov och sist spanska. På idrotten spelade vi brännboll och fotbolls-brännboll. De gick sämst på fotbolls-brännbollen, men då gick de mycket bättre på vanliga brännbollen :). Och fysik provet gick inte bra, de känndes jätte dåligt.

Efter skolan gick jag hem till mamma och åt mat och sånt, sen skjutsade Louice pappa mig och hon till stan, för vi skulle ha extra träning på dansen. De gick endå ganska bra, vi kommer frammåt i alla fall. Och vi frixade kläder och de till uppvisningen, vi ska ha svarta byxor med hängslen, vit skjorta, kanske slips ( de får man välja ) och sen ska vi ha hatt och jag och Louice ska ha KNALL ROSA hattar ;)! haha de kommer att se skit kul ut.

Nu kommer jag inte på  nått mer att skriva om jag skriver mer i morgon.

Hare bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0