Onsdag

Idag har de inte hänt så mycket. Vi hade idrott på skolan idag, fotboll. Och fotboll måste seriöst vara den tråkigaste sporten man kan hålla på med! De är så jälva tråkigt, och jag suger får bajs på de också! Jag och Louice skulle göra övningarna tillsammans och hur de gick bör helst inte nämnas...
I alla fall kom Jessica till skolan vid lunch, hon komme hem från Turkiet i morse nån gång tror jag. Så då fick vi träffa hon igen. Sen var de dags för spanska lektion. Eller ja, spanska vet jag vell inte om de var, snarare PrataOmSol-BrirttsGamlaFöretags lektion. Vi satt bara och pratade om vad Sol-Britt hade jobbat med förut och massa sånt, inte ett enda spanskt ord, HAHAHA!

Sen for jag hem till mamma och packade mina grejer för att jag skulle till pappa. Så nu sitter jag hos han , och ska snart plugga till so provet i morgon de kommer att går skit dåligt, de är så jävla mycket att plugga till och allt är typ så svårt, för jag kan inte ett piss :/

Nu ska jag gå och plugga.


Hare bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0