Måndag

Den här dagen har vell varit som alla andra dagar. Inte så jobbig och så. På skolan hade vi mycker raster, så jag och Louice gick och köpte glass och lite godis.
Efter att jag ätit middag gick jag och Louice och hämtade våra kakor och godis burkar som vi ska sälja för att få in pengar till våran klass kassa, vill nån köpa av mig (A)?
Efter de for  jag och Louice och spelade lite på ug och typ satt vid datorn. Sen när jag skulle fara hem, ställde jag mig ute vid badhuset för att jag skulle vänta på mamma ( som skulle komm kl 9). Men hon kom ju aldrig jag stod där i över en kvar och var på väg att frysa arslet av mig, så jag började gå hem i stället sen när jag kommer hem så säger mamma att hon ``glömt´´ titta på klockan. Så jag va inte på så bra humör ;)

I alla fall så blir de att fara till stan efter skolan på dans, sen får vi vell se vad jag gör efter de. Men nu ska jag typ gå och lägga mig.

Hare bäst!


image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0