Måndag

Nu har skolan börjat igen . Och de var lika tråkigt som vanligt. På lång rasten gick jag, Johanna, Majja, Louice, Julia och Jessica och köpte mjukglass som vanligt.
Men nu är de inte så speciellt länge kvar till sommar lovet ca 30 skoldagar, sen blir de sommar lov :D! Och i slutet av sommar lovet bär de av till Turkiet med Louice och vara där i 2 veckor :D!!! Idag är de 95 dagar kvar, de är inte så länge som man jämför med att vi började räkna då de var 211 dagar kvar ;) Efter att skolan hade slutat gick jag hem till mamma för att kolla till kissen.  Sen hann jag bara äta sen skulle jag i väg på konfa från 5 till halv 9 på kvällen, så vi har fått testa ut vilka kåpor och de vi ska ha på lördag och söndag. Snart äre över bara onsdag, lördag och söndag sen äre klart! Så himla skönt :D !!!!!!!! Sen gick jag hem till Lena för att jag skulle åka med han hem, han var där och målade nån himla ute soffa. Men då frågade Lena om jag ville ha en vit klänning som Nadja hade fått men aldrig hade använt (prislappen satt kvar), så jag fick ta hem den och testa om jag ville ha den. Så när jag kom hem testade jag den :)
Den var lite genomskinlig men de är bara att ha nått vitt under så går de bra. Den var faktist ganska fin tycker jag, de ända som var kanske lite fel var att de var en lång klänning. Så jag vet inte om jag kommer att använda den så ofta men nån gång när jag ska vara lite finare antar jag :) Den var bara vit och väldigt enkel.

I morgon så blir det att fara till stan efter skolan med bussen, för jag ska på dans lektion. :) Sen blir de hem och plugga till spanska provet som är på onsdag. Men nu ska jag gå och kolla lite på tv, så jag skriver kanske mer i morgon om jag hinner :)

Hare bäst!

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0