Måndag

 Idag har de varit som alla andra dagar de har inte hänt nått speciellt, typ.
I kväll blir de att fara på ug och spela  . Sen måste jag plugga lite engelska läxa tills i morgon men de är inte mycket bara 7 glosor !!!!!! :D
Sen bestämde vi idag att vi skulle få flytta engelska provet tills på fredag, så då slipper man plugga på både engelskan och so:n till samma dag , och de är super! Slipper sitta typ hela onsdagen och plugga.
I morgon är de dans så ska in till stan efter skolan. De börjar dra ihop sig nu till ``showen´´ eller vad man ska kalla de. Genrep 1 och 6 Juni. Fyller år den 5 Juni, sen söndagen den 8 äre uppvisning. Kommer endå att bli kul, men jag är rädd att jag kommer att göra bort mig, som jag alltid ska göra. Men men de får man leva med.

På fredag-lördag blir de nog förhoppnings vis att fara me ug och paddla och sova nån stan i tält, vars vet jag inte. Men de kommer nog bli ganska kul tror jag :).

Sen på lördag blir de att kanske fara till stan, kanske med Louice vi får se. Vet inte hur länge de tar me den där ug saken på fredag-lördag håller på. Annars blir  de nästa vecka :)!

Kanske skriver mer sen vi får se.

Hare bäst!




Kommentarer
Postat av: =)

du var skitsöt

2008-05-19 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0