Måndag

Nu var måndagen över, den gick ganska snabbt. På metors-stunden berättade Lennart och Katarina att vi skulle inte behöva ha varken svenska eller engelska idag :D! Så vi skulle få sluta 13.05 :D! Sen kom jag och Louice på att vi ville fara till stan, så jag och hon gick och frågade om vi kunde få sluta efter lunch och de fick vi. Så vi slapp bilden med :)!

Vi for med 12 bussen in till stan och var framme just före 1. Och vi kollade efter lite examens kläder till Louice, och lite andra kläder. Efter att vi hade gått till kanske kl 4 gick vi och åt mat på dallas. I alla fall så hittade jag en del grejer.

Jag köpte:

• En stor shorta. Som var blå och vit randig
• Ett vitt skärp med resår. Som man kan ha i midjan
• Ett par svarta shorts
• Ett par svarta skor ( Race Marine )


Här kommer lite bilder :)

 






Vad tycker ni :)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0