Lördag

Nu är lördagen över. Louice sov här från igår tills idag, jag jag va med hon en stund i morse. När hon for hem gick jag och tog på mig bekini, och la mig ute och solade och läste. De va skit härligt, de har jag varit så jävla bra väder hela dagen. Sen kom mamma hem och vi grillade kött och åt potatis graträng till, MUMS :D!

Senare på kvällen for vi och hyrde en film, jag kommer inte ihåg vad den hette men den va i alla fall bra :) Påminner lite om National Treasure. Nu ska jag snart gå och lägga mig , för jag måste upp ganska tidigt i morgon, för jag ska till stan på dans. De är genrep inför nästa söndag. Får vell se hur de kommer att gå.

Hare bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0