Lördag

Igår var de gårds avslutning på ug. De va vell ganska kul, de varierade lite. Vi skulle paddla kanot till Svart tjärn, de gick vell ganska hyfsat jag och Louice for inte i vattnet i alla fall ;)!
Men när de bara var en liten bit kvar vände jag mig till Louice och sa: -De skulle inte förvåna mig om Jessica och Johanna for i vattnet.
Då tog de ca 5 sekunder, då vände jag mig och och så välder deras kanot så dom far i vattnet ! HAHA , de såg ganska kul ut. Men de gick bra i alla fall, så de första dom fick göra var att byta kläder. ;) Sen skulle vi sätta upp tältet, sen vart de sammarbets övningar, de va faktist ganska kul :) Jag och Johanna gick ut och gick några gånger en bit bort, de va ganska skönt att bara gå och prata om typ allt. Louice följde en gång också , sen andra gången vände Jessica och Louice efter en stund de vart så kallt. Men jag och Johanna fortsatte en bit till :)
Vi gick och la oss vid 2 kanske och la oss och pratade med dom andra i tältet, sen försökte vi sova vid 3 så vi somnad just efter de. Sen väckte dom oss vid 7 tiden igen, för att vi skulle plocka ihop våra grejer. Så jag kom hem just efter 8 på morgon.

När jag komme hem hoppade jag in i duschen, sen gick jag upp och gjorde mig klar och följde med pappa till stan och handlade, de vart inte så länge där, för pappa skulle bort vid halv 12. Så i kväll ska jag vara barnvakt till Anton, får vell se hur de kommer gå. De brukar sluta med att han sitter och surar för att vi har båkat, för att HAN inte lyssnar. Men men, han man små syskon så har man. Vi ska se på Melodi festivalen och käka god saker, och hejja på sverige, Anton tänkte göra en sverige flagga sa han.

För övrigt har de inte hänt speciellt mycker för utom att jag va i stan, men de va ju som inte heller så speciellt.
Men känner mig lite trött och jag ``dum´´, så de kanske inte är den bästa dagens jag varit med om. Men men alla dagar kan inte vara bra.

Men nu ska jag föra över bilderna från igår jag slänger in några bilder sen :)


Hare bäst!


Jag lovade ju att jag skulle lägga in lite bilder från igår, och här kommer dom :)

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0