Fredag

Idag är de äntligen fredag, och hela veckan har gått jätte sagta.
Jag hann inte skriva nått igår jag höll på att städa, men de hände inte så mycket igår, förutom när jag var på fritids på elevens val. Min lill kusin Johanna ville spela ett spel och just när vi skulle plocka fram de kom hennes mamma och hon blev jätte ledsen och börja grina jätte mycket. Men jag sa att vi spelar nästa vecka i stället, då blev hon lite gladare :)

Så nu på ett tag så ska Louice komma hit så ska vi laga mat de blir tacos och sen blir de att göra äppel paj och kanske nått mer vi får se. Så ska vi se på tv och de så de blir vell kul antar jag :) Nu ska jag sluta skriva ska prata lite me Louice i telefon.

Hare bäst!

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0