Fredag

Nu är de fredag, och hela skol veckan är över. Veckan har vell varit sådär inte den bästa kanske.

Sen har de ju inte varit så bra väder heller, idag va de sol på morgonen men nu äre nästan ingen sol och de blåser OCH REGNAR!

I morgon är de i alla fall Konfa ``avslutning´´, sen nattvarden på söndag. I morgon är de i alla fall redovisning, sång och fotografering mm :) Så då kommer släckten :)! Så ska vi fara hem till pappa och fika efter att vi varit i kyrkan.

Senare i kväll blir de att baka kladd-kaka för jag hann inte igår. Städade mitt rum nästan hela kvällen :}

Så de blir att baka de i kväll, sen tänkte jag även baka en äppel paj :) Får vell hoppas de går som planerat ;).

Nu ska jag sluta skriva, kanske skriver mer i kväll vi får se :)



Hare bäst!

image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0