Fredag

YES! Äntligen var sista dagen med prov över! Hade svenska prov idag och Hk ``prov´´ de va som inte riktigt ett prov.
Men på svenska gick de endå ganska bra, de var inte så jätte svårt. Och så hade vi sista idrotten också , efter att vi hade haft kanske halva lektionen fick vi gå och bada om vi ville. Jag, Louice, Johanna, Julia och Majja gick ner till Burträsket. Sen sprang vi ut i vattnet. Fast de var bara jag och Louice som doppade huvet, dom andra bara kroppen. De va faktisk ganska skönt efter ett lite tag. Så nu har vaqr gjort ``Först doppet´´.

Snart ska jag och träffa Louice, för då ska vi fara och köpa pizza och godis till i kväll, för Louice ska sova här. Kommer nog att bli kul.


Hare bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0