Torsdag

Ledig från jobbet idag med, ska  bara vara hemma och lata mig. Sen år vi se om jag ska jobba imårn, de beror på när vi ska fara bort.
I morgon är de ju midsommarafton så då far jag, pappa, Adam, Anton och Louice till Petiknäs, till  min farbror och Kusin Linnea. Vi ska köra crosscart, fyrhjuling och massa andra grejer. Vi skulle få låna av nåra tyskar som bor just bredvid dom. Vi fick låna alla grejer som dom hade där :D De kommer bli skit kul kan jag lova, de är bara hoppas att vädret blir bra :)!
Vad händer för alla andra på midsommar då :)?

I kväll vare tänkt att jag kanske skulle vara med Majja om de skulle gå bra, så de får jag vell se hur de blir sen :).
Och pappa kanske skulle fara och låna hit moppen vi kollade på så skulle jag få testa köra , och sen skulle jag bestämma mig om jag vill ha den eller inte. Om jag ska ha den ska vi fixa till den och byta hjul, avgasrör, blinkers, fram lysen, handtag kommer inte på allt nu men de va ganska mycket, och sen ska vi snygga till den och sånt, :) Sen behöver jag en hjälm också.

Hare bäst :)!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0