Torsdag

Idag va jag på stadsfesten med Johanna, Louice, Majja, Jessica och Julia :)
For in med 10 över 10 bussen. Majja och Jessica kom lite senare. Först så gick vi bara omkring och sånt, men till slut började vi åka karuseller. Vi började med att åka Ali Baba en gång sen gick vi till nån jätte konstig sak de va som en platta som stod snett upp i luften och sen satt man i en ``stol´´ och snurrade omkring på den, den var as kul. Sen åkte vi en karusell som såg ut som ett uppochner vänt paraply, den var inte så super kul men.
Vi åkte Ali baba 2 gånger,  snurr saken 3 gånger, och paraply saken 1 gång :)
Vi hann även gå på stan lite då och då. Jag hittade endel greje som jag köpte, hittade:
•3 kjolar
•2 t-shirtar
•en väska 
•väska av Louice i försenad födelsedag present :)

 Tänkte lägga in lite bilder i slutet av inlägget :)

I morgon blir de att fara och jobba, sen så ska jag hem igen och göra mig klar för att fara till stan och träffa Johanna och gå på stadsfesten :D Kommer bli skit kul :)! Skriver vell mer i morgon.


Hare bäst!♥


Här kommer lite bilder på de jag köpte :)

  Svart kjol med vita knappar och fickor, och vit t-shirt
  Svart kjol/topp. ( kan användas som topp om man vill ) och en vit t-shirt

 Vit kjol med 2 dragkedjor och en svart t-shirt
 röd/vit prickig väska med axelband

 Vit väska med axelband ( Fick den av Louice )


Kommentarer
Postat av: majjsbajjs:D

funderat på att bli modell jensmens:)? allvarligt:D(L)

2008-06-26 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0