Torsdag

De här var sista tordagen jag hade i 8:an känns för himla bra! Dagen var ganska lugn, vi hade frilufts dag. Vi fick gå omkring i Btk och gå till olika stationer, och klara olika grejer på tid, ju mindre tid som gick ju mer poäng fick man.
På den sista stationen gick de vell sådär för jag och Louice, förutom att de började regna just då vi skulle börja så klantade vi till de lite grann. De va som en liten ``hinderbana´´. Först skulle man gå ``skottkärran´´ , efter de skulle man springa hand i hand, sen springa i däck, runda konen och samma sak tillbaka. De började med att Louice skulle göra skottkärran på mig , och jag såg inte ett piss, sen glömde hon att hålla i min hand, sen när vi  började spring i däcken tappade hon skon! Sen skulle jag göra skottkärran på hon , och så ramlade hon sista biten , SÅ JÄVLA BRA! :) Vi fick sluta tidigare också just efter halv 1 :)!
Efter skolan gick jag till Vera på blomm affären, och hälsade på hon ett tag. Vi satt ute och pratade , gick och köpte mjukglass och sånt :) Hon skulle kanske komma förbi i morgon då vi har skolavslutning, så då träffas vi kanske då :)

I alla fall , I MORGON ÄR DE SKOLAVSLUTNING :D!!!!!! SÅ himla skönt de ska bli med sommar lov :)! På kvällen kanske jag kommer att vara med Louice, vi brukar alltid vara med varandra efter skolavslutningen :) Alltid lika kul :)!


Hare bäst!♥



Jag och Louice på förra skol avslutningen.


Kommentarer
Postat av: Louice

Så jävla länge sen! =)<3

2008-06-20 @ 10:01:36
URL: http://louicekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0