Torsdag

Den här dagen har varit väldigt bra, dels för att de va inte så drygt på skolan, träffade Vera och sen för att jag fyller 15 :D!
Min först present idag fick jag av Adam, han lovade mig att han inte skulle vara dum med mig på hela dagen ;) Vilket han inte lyckades med. Sen  när jag var på fritids sa Vilde grattis till mig och slog mig över skallen, tack så mycket för den! ;) Sen fick jag glass där också, piggelin :D! Men Sara sa att de skulle ha varit tårta om hon visste att de var sista gången jag skulle vara där, hon tyckte de hade varit jätte kul att jag och Louice har varit där på elevens val i år, känns kul :)

I alla fall så firade vi mig då jag komme hem och mamma och mina syskon kommit. Då grillade vi, sen vart de fika. Pappa hade beställt en tårta till mig (A). Sen fick jag ansikt grejer, pengar handduk mm :) Sen har jag ju fått en elgitarr som en tidig present tidigare också ;)

I morgon blir de att fara till stan ganska tidigt på grenep med dansen, ska vara där 10 på morgon. Lite nervös är jag inför söndag får jag ta och erkänna, har aldrig dansat så här på sen som jag ska göra nu, så lite pirrigt. Har bara stått på scen en gång tidigare typ , när jag sjöng ``It´s over now´´. De är vell den enda seriösa gången jag kan komma på just nu. I alla fall nu ska jag inte skriva mer, jag skriver mer i morgon  :)


Hare bäst! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0