Tisdag

Idag var jag ledig från sommar jobbet, och de är jag på tordag med :) jobbar bara 3 dagar i veckan så :)
Idag har de inte hänt mycket, vaknade av att de gick åska och hade svårt att somna om.
När pappa kom hem ville han att jag skulle följa med han och kolla på en moppe,  jag visste bara på ett ungefär hur den såg ut. När vi kom fram frågade pappa en massa saker och kollade vad som behöver fixas, och testade den lite.
Han sa att jag får välja själv om jag vill ha den eller inte, men jag vet inte, jag tycker inte riktigt om den. Jag vill ha en som är snyggare ;)
När vi kom hem tvingade han mig att köra hans  ``super snygga´´ moppe. För att han tycker att jag ska lära mig köra den först, sen kan jag få en annan moppe! Och jag kan vell säga att de gick sådär att köra, så jag måste ut och köra lite till säger han. för i mårn ska jag köra till Julia och sen till Tomatodlingen och hem igen. Och de kommer jag att få göra hela sommaren.

Nu ska jag ut. Skriver mer i morgon


Hare bäst!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0