Tisdag, och lite från i helgen

Jag har inte hunnit skriva nått i helgen, för jag har knappt hunnit komma hem innan jag ska iväg igen. I alla fall här kommer de lite grann om vad som har hänt :)

Fredag: I fredags var de midsommar afton. Jag for till Petiknäs med pappa, Adam, Anton och Louice. När vi kom dit så fanns de inte så mycket att göra för det regnade, så vi spelade lite nintendo wii, de va skit kul :), var inte så bra på de men endå. Till sist vart de sol så då kunde vi fara ut och köra crosscart :D! Jag och Louice hade en och Adam och Linnea hade en. Vi körde om kring lite i skogen. Lite senare for jag och Louice ut och körde själva, i varsin crosscart, då var de mycket roligare :)! Vi gjorde inte så mycket mer än de.
Här kommer lite bilder
    


Lördag: Kom hem från Petiknäs mitt på dagen ungefär, då var de para att packa, duscha och göra sig klar för att fara till Piteå och hälsa på dom från Gällivare. Fast vi va inte rikitgt i Piteå vi var nån mil utanför på Borgar-udden. De var jätte fint där, och nära till havet. Vi sov över där i våra husvagn.
Här kommer en bild


Söndag: Vi for hem från Borgar-udden. Vi tog husvagnen och körde in till Piteå och ställde upp den på Norrstrand campingen, för mamma och dom andra ska stanna där tills på onsdag. Men jag kunde inte stanna kvar där eftersom att jag skulle jobba på måndag, så jag och Louice fick fara hem på kvällen med hennes mamma och pappa som kom och hämtade oss.

De va lite från helgen, för övringt har de inte hänt så mycket, jag och Louice har mest bara ätit mat och massa godis och sånt i helgen så ;)

Och igår så kom Louice hit och sov över, och vi hade en liten ``spa kväll´´. Vi gick på konsum och köpte frukt och sånna saker, för att försöka vara nyttiga för en gångs skull ;)När vi kom tillbaka så fyllde vi vatten i badkaret och satt där och bada i nästan 2 timmar, och hade ansiktsmask, peeling, hår inpackning och sånt :) De va skit kul.
Här kommer lite bilder
  

Idag ska jag bara ta de lugnt för jag ska upp och jobba i morgon, kanske far till pappa och sover där vi får se :)
Och kanske ska vara med Louice en stund.



Hare bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0