Tisdag

Idag var de fotbolls cup på skolan, den var på tjärnbacka. Och de regnade hela dagen.
Dagen började med att jag försov mig till kvart i 9, och då hade vi redan börjat, men jag hade tur man går förbi mig när man går till åbyn, så när Louice gick förbi så kom hon in och hämtade mig :)
Men i alla fall så skulle min klass spela första matchen mot en 6:a kommer inte ihåg om de var a eller b, men den vann som i alla fall :) Sen nästa match var mot 7a men den förlorade dom. De kan itne ha varit helt lätt att spela för de var bara 10 pers. För alla är typ borta, eller sjuka.
Fick sluta tidigare idag också skulle egentligen sluta 20 i 4 men jag var hemma före halv 2 :D!

Just ja, i söndags ringde dom från tomatodlingen och sa att jag kommer att få jobba där endå :)!
 Kommer jobba från den 16 juni till den 18 juli :) 3 dagar i veckan. De behövde jag för att kunna spara pengar till Turkiet :D! Så hade jävligt tur :)!


Hare bäst!♥



här kommer lite fler bilder från dansuppvisningen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0