Tisdag

Den här dagen har gått ganska segt, för de har inte hänt så mycket. Eller jo , vi fick glass av Sol-Britt eftersom de va typ sista spanskan :D! Glass pinne, glass i skål, maränger, banan, chokladsås, strössel mm :)
Och just efter att vi ätit upp glassen skulle jag fika igen för jag skulle orka med dansen efter skolan. Jag har tänkt att jag skulle testa en ny drick youghurt , så jag köpte en med smak av Magon och Tranbär, den såg jävlig god ut. Men sen efter att jag smakade den så tyckte jag inte att den var så god. Den smakade spya, och då menar jag bokstavligt talat, den var inte god! Ett tips köp inte en sån ;)!

For på dans efter skolan, med bussen. Sen när jag kommer fram till balder där vi dansar, så stod alla utanför. Först fattade jag inte, sen visade de sig att David (dans läraren) hade ingen nyckel så vi kunde inte ta oss in. Så vi fick gå till nordanå och hämta nån nyckel till ett annat ställe just vid västerbottens teater, de va inte så lång att gå, men de drog ju på våran tid vi skulle dansa. Men de gick bra endå. Sista dans ``lektionen´´ för den här terminen.


Och  GRATTIS till Jessica som fyller 15 idag :) Nu får hon cykla utan hjälm (A)!

GRATTIS :D!<3


Hare bäst!♥



Väldigt gammal bild, men ett kul minne :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0