Söndag

Nu är de första söndagen på sommar lovet. Och jag har fortfarande inte fått en enda sov morgon, och jag kommer inte att få de imårn heller för då börjar jag att jobba på tomatodlingen. Jag blev vaknade att jag fick sms just efter 10, och efter de kunde jag inte somna om, men men de finns inget att göra åt de.
I kväll ska jag fara till Julia för att vi ska och jobba i mårn, så jag ska sova där. Min andra kusin är också där.
Nu ska jag gå ner och fylla upp vatten i badkaret och bara ligga där och slöa. Efter de måste jag packa, sen får vi vell se vad som händer efter de. Far till Julia efter middan.
Ring eller smsa om de är nått, har gratis sms :)


Hare bäst!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0