Onsdag

Den här dagens har fan varit jävligt bra :)! På skolan skulle vi ha friluftsdag, så alla 8or skulle till kvarberget. Vi skulle göra 3 olika saker minnes origentering, diskus golf och brännboll. Vi fick börja med minnes origenteringen, så vi fick springa om kring och leta små lappar med symboler på, de var 10 st och sen skulle vi komma på dom, och flr varje symbol vi kom ihåg fick vi en ledtråd till ett lösen ord, och klarade man de fick man en klubba :}, och vi klarade de :)
Sen vart de diskus golf, de va inte så himla lätt om man inte kan kasta diskus, vilket jag inte kan så. Men de va skit kul. Och de började ju bra också första gången Johanna skulle kasta, kastade hon den rakt in i ett träd.
Här kommer en bild 
Sen vart de lunch. Efter de skulle vi ha brännboll i uppförs backe. De va inte lätt att få i väg bollen, men de va kul. Sen vände vi så vi körde nerförs backe. Vi spelade inte så länge för att vi skulle få gå tillbaka till skolan och sen få fara och bada. De va jätte härligt i vattnet, de va ganska varmt. Så vi badade ett tag innan vi for hem till mig. Julia och Johanna följde med hem, vi spelade kubb, solade och FIKADE :D! Och jag var väldigt smidig och spillde ut min saft på filten vi satt på. Men de va kul endå :) Och i morgon fyller jag år :D!!!!
 
Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag se på tv :)

Hare bäst!♥


Btw, här kommer lite bilder från idag :)



    
  






Kommentarer
Postat av: Anonym

här kan du få en kommentar av mej för att ingen kommenterar på din blogg ( inte på min heller men ändå(A)

var skitkul idag ! :D

2008-06-04 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0