Måndag

Var och jobbade idag, jobbade i 7 timmar. Va lite drygt att gå omkring och plocka tomater, och sen började de ju att åska, blixtra och ös regna. Men som tur hade de sluta då jag och Julia skulle köra hem, så de va ju tur.
När jag kom hem cyklade jag till mamma och packade klart mina grejer så kom pappa och hämtade mig, vi for och hyrde en film som vi ska se på ett tag Solstorm tror jag den hette :) Den verkar ganska bra.
I mogon kommer Rebecca hit (förhoppnings vis). Hon skulle egentlingen hit idag med hon hade blivit myggbiten på ögat, så hon var svullen och såg inget, så de blev inget med de. Ska gå på marknaden och sånt, kommer bli skit kul :)
Nu ska jag gå och se på filmen med pappa :)

Hare bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0