Måndag

Första dagen, på först veckan på sommar lovet. Och idag började jag att jobba.  Jag sov hos Julia i natt, för att de skulle bli närmare till Renfors :) När jag kom till Julia så var min andra kusin där me Linnea. Hon skulle stanna där tills på tisdag. I alla fall steg vi upp ganska tidigt kl 6, så var lite trött va jag. Vi skulle börja kl 8 på morgon så vi va där lite före. Idag fick vi hålla på att plocka tomater, de gick ganska bra i början, och de var inte skit tråkigt som jag hade trott. Men efter att ha plockat i nåra timmer vart man ganska less. Vi slutade halv fyra, då for vi hem till Julia och väntade på att pappa skulle komma och hämta mig. Han kom sent eftersom han hade varit klantig och glömt bil nycklarna på jobbet.
Nu hinner jag inte skriva mer skriver mer i morgon :)


Hare bäst!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0