Måndag

Nu är vi inne på sista skol veckan, hade sista dagens med ``riktiga´´ lektioner idag , SÅ HIMLA SKÖNT! :D
Idag hände de inte mycket på skolan dagen gick endå hyfsat snabbt. Vi fick se på en film på svenskan och engelskan, den va skit bra , Fligth plan tror jag den hette. Men jag hann inte se klart slutet innan vi slutade, får vell se den nån annan gång.

Skrev inte nått igår, men de var i alla fall dansuppvisning. De gck hyfsat bra , inte sämt men de kunde ha gått bättre. Jag gjorde inte bort mig i alla fall, så de va ju tur :D! De var en uppvisning kl 14.00 och en 18.00 :)
Tänkte slänga in lite bilder nu , de är inte bra kvalla på dom men de får man leva med. ( man fick inte ha på blixt och ta kort )

     

 

Nu ska jag gå och göra mig klar för att lägga mig. Skriver kanske i morgon :)


Hare bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0