Lördag

Jag hann inte skriva igår. Men i alla fall så hade vi skolavslutning, så nu är de sommarlov :D!!!!!!!
Jag var med Louice och Jessica på kvällen, Louice sov över men inte Jessica. Vi hade skit kul :)
här kommer lite bilder från skolavslutningen

   

Idag så for jag till Boliden med Majja och Louice. Vi skulle gå på marknaden. Vi åkte med kvar i 9 bussen in till stan sen en buss till Boliden, vi var framme vid halv 11 nån gång. Ingen av oss va på speciellt bra humör då vi kom fram, för att alla var trötta och vi hittade ingen stans. Men efter ett tag så gick de bättre, vi hittade stället där marknaden var. De var inte så många stånd där dom sålde olika saker, de var nästan mer karuseller och spel/lotto saker. Vi hade skit tråkigt fråm början, men efter att vi åkt första karusellen blev de mycket roligare, och vi blev på bättre humör. Vi köpte inte så mycket, efter som de inte fanns så mycket, men de var ganska kul i alla fall :)
Kl 4 stängde dom på marknaden, och vi gick och åt mat på en ett ställe som hette Vienna, och käkade pizza :) Sen fick vi gå och tråka tills klockan var 10 i 6 för då gick bussen till Skellefteå. När vi va i stan kom mamma och hämtade mig och Louice, och Majja for hem till sin mamma.

När jag hade kommit hem så skulle jag vara med Johanna, Jessica och Louice. Vi gick till campingen och spelade brännboll mot bureå borna. De gick vell inte så där super bra, men de va kul :)!


Hare bäst!♥


Här kommer lite bilder från Boliden

   

Kommentarer
Postat av: majjjJJa

du menar väl att du for till boliden med majja och louice;)(L)

det var asskoj:
!

2008-06-15 @ 21:25:14
Postat av: Louice

Karusellerna ägde =)



ta bort bilden på jag!

<3

2008-06-17 @ 15:34:27
Postat av: Johanna

ta bort bilden på mej !

vars har du fått den ifrån :O

2008-06-29 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0