Lördag

Igår var jag på stadsfesten med Johanna.N och Jessica. Från början var de tänkt att jasg skulle gå med Johanna men då ringde Jessica och frågade om hon kunde gå med oss för att hon hade ingen att gå med, så hon fick gå med oss. Vi hade skit kul, eller i alla fall jag :). Från början var de inte så jätte kul, men de vart roligare efter att ha åkt karusell och gått omkring lite. Vi kollade lite på när E.M.D spelade också, men inte så länge. Jag åkte frisbee 2 gånger med Johanna, sen åkte jag over the top 1 gång med Jessica. Btw over the top är den där karusellen jag skrev om i torsdags som jag inte visste vad den hette, och frisbee är den där som jag kallade uppochner vända paraplyet ;).
Senare på kvällen spelade Europe så då gick vi och kollade lite på dom, och sen kollade vi lite på när Lillasyster spelade.
De vart en jätte kul kväll, fast de vart lite sen innan vi gck och la oss så är skit trött idag ;)

Julia ringde och frågade om jag ville komma dit och sova i tält med hon, Majja och Louice. Men jag är så himla trött så jag sa att jag inte skulle komma. Och jag måste även passa hundarna, för jag är hemma själv.


Hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0