Fredag

Idag är de fredag, och även National dagen.
I morse skulle jag vara på nordanå kl 10 för att ha genrep. Och de gick åt helvette, inget funkade bra! De vart jätte konstigt, alla gjorde i olika tempo, så vette fan hur de kommer att gå på söndag. Men de började med att vi skulle få ett loch (eller hur de stavas), men de fanns inte tillräckligt med rum så vi fick vara under scenen, så vi får inte prata för så låter de upp på scen, och om vi skulle ha en spegel skulle vi måsta gå till en toa eller till ett annat rum , okej spegel är inte de viktigaste , men just de där med att vi inte fick prata :S Sen när vi var på väg upp på scenen vart jag  jätte nervös och hjärtat bultade jätte snabb. Sen ställde jag stolen lite för långt fram så jag fick fixa till den hela tiden. Sen när musiken började blev jag ännu mer nervös! Sen var de dax för mig och en till tjej att dansa de vi skulle , okej de gick endå hyfsat. Men sen började mass-korografin, och där var alla i otakt. Så man vet inte vem som gör rätt. Och sen var de srolat i vägen också så de vart lite svårt att dansa, man fick sparka bort dom. Sen hade vi inga kläder heller för dom var på musik skolan :S! Så är inte på så bra humör nu... Men men, går inte göra så mycket åt de.
I morgon ska jag vara med Louice för att lära henne de sista av dansen , de blir hård träning jag SKA fan sätta de till musiken, annars då jävlar!

Nu ska jag gå och vara lite social med dom som är här  de är min farbror och kusin och några till :)


Hare bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0