Torsdag

Gårdagen gick rent åt helvette, eller i alla fall på dagen. Skulle köra moppe till Julia eftersom att vi skulle och jobba. Och mamma sa att jag skulle ta på mig regnkläder för att de regnade i Renbergs. Så jag tog på mig dom och for iväg, de va bara tur att jag tog på mig dom, för när jag kommer till åbyn började de att regna, och de regnade mer och mer. Och när jag var några kilometer från Julia så började min moppe att dampa, och till slut stannade den av, MITT I SKOGEN! Och jag fick inte igång den igen heller... SÅ jag försökte ringa till Julia men hon hade inte sin mobil med sig, så jag ringde hem, men hon hade redan farit till korsningen och väntade på mig där. Så jag fick inte tag i hon. Jag försökte kicka igång den igen , och den startade, men stannade lika fort... Så jag fick börja gå med moppen i SPÖ REGNET! Fick dra den i några kilometer, och tillslut kom jag fram till Julia, så jag fick åka med hon till tomatodlingen. Så jag var inte på så bra humör kan jag ju säga.

Senare på kvällen skulle jag coh dom andra tjejerna fara till Julia och tälta på stor holmen, men de blev ingen tältning pga vädret. Så vi sov i Julias farmors stuga. Majja va där först, sen kom jag och Louice och sist Johanna för hon hade firat sin storebror som fyllde år. Vi cyklade till badstanden där dom badade, jag ville inte bada för att de va så kallt och för att jag inte vill bli förkyld (vilket jag endå har blivit). När vi skulle börja cykla så lurade vi Majja att Julias mamma hade sagt att hon var tvungen att ha cykel hjälm eftersom hon inte fyllt 15 än, och de roliga va att Majja gick på de XD!!!!!!!! Sen började vi cykla, eller jag, Louice, Majja och Johanna gjorde de , Julia var lat och körde moppe.
När vi kom tillbaka så spelade vi ett spel som hette ``Sista ordet´´. De va ganska kul, fast de blev att alla skrev i munnen på varandra, och lite små tjafs eftersom alla ville ha poängen ;)! Sen hände de vell inte så mycket mer vi pratade mest och sånt, men de va endå kul.


Idag har jag bara varit hemma efter att jag kom hem från Julia, och bara tagit de lungt. I mogon ska jag upp och jobba igen, nu har jag inte så länge kvar. Bara i morgon och nästa vecka måndag, onsdag och fredag, sen har jag jobbat klart :)! Börjar bli ganska less på att plocka tomater hela tiden och att köra moppe i 4 mil varje gång jag ska jobba.... Nu kommer jag inte på så mycket annat att skriva.


Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: maajjaja

du var den som tjaffsade mest i spelet iaf haha;) och det var fan inget roligt med det där med cykelhjälmen jue:O haha va fanxD dessutom så har jag inte köpt samma kjol som dej! utan en likadan(A) haha puss <3

2008-07-11 @ 17:57:32
URL: http://majjjjjja.blogg.se/
Postat av: Idah ;)

ÄLSKARDIG! =)<3



värsta fin blogg å fina bilder :)

2008-07-17 @ 15:46:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0